A szállítási díjat magyarország egész területén mi álljuk.
A kiszállítást saját futárainkkal, és partner cégünkkel a DPD-vel karöltve végezzük, a gyors és zökkenőmentes kézbesítés érdekében.
TUDJ MEG TÖBBET A NÉGYÉVSZAKOS GUMIKRÓL!
Nyilvánvaló, hogy téli körülmények között a téli, nyáron a nyári abroncs a jobb, biztonságosabb, gyorsabb, megnyugtatóbb az autón.
Mégis van egy autós réteg, akinek nem éri meg gumit váltogatni – nekik fejlesztik a gyártók a négyévszakos abroncsokat. Ezek a gumik M+S vagy M/S jelzést viselnek az oldalfalukon, tehát ott is elfogadja őket a hatóság télen, ahol kötelező a téli gumi.
Ugyanakkor nyáron nem kopnak olyan intenzíven, mint a téli abroncsok, és melegben jobb az úttartása, stabilitása a kocsinak a négyévszakossal, mint a fennhagyott télivel.
Ha tehát:
-télen keveset autózik,
-nem muszáj autóba ülnie, ha nagyon havas, jeges az út,
-alig mozdul ki a városból autójával,
-nem megy a hegyekbe télen,
-éves szinten nem autózik pár ezer kilométernél többet,
-kis teljesítményű autóval, óvatosan közlekedik,
-óvatos, figyelmes, tudatos, járműve képességeivel tisztában lévő sofőr;
akkor alighanem jobban jár egy garnitúra négyévszakossal, mint egy szett nyárival és egy szett télivel autójához. Ha viszont a fenti pontok bármelyike is ellentétes az Ön autóhasználati szokásaival, jobban jár és biztonságosabban, felelősebben jár el, ha télen téli, nyáron nyári abroncsokkal jár.
Négyévszakos abroncs gumikeveréke, mintázata egyaránt alkalmas a téli, nyári, száraz, nedves úton való autózásra – de télen rosszabb, mint a téli, nyáron rosszabb, mint a nyári. A gumiteszteken nagyon kevés ilyen abroncsnak sikerül bekerülni az “Ajánlott” kategóriába, általában közepes eredményekkel szoktak végezni, bizonyos helyzetekben (jégen, havon, száraz úton) kifejezetten gyenge teljesítménnyel.
Forrás:http://www.vezess.hu/
Nyilvánvaló, hogy téli körülmények között a téli, nyáron a nyári abroncs a jobb, biztonságosabb, gyorsabb, megnyugtatóbb az autón.
Mégis van egy autós réteg, akinek nem éri meg gumit váltogatni – nekik fejlesztik a gyártók a négyévszakos abroncsokat. Ezek a gumik M+S vagy M/S jelzést viselnek az oldalfalukon, tehát ott is elfogadja őket a hatóság télen, ahol kötelező a téli gumi.
Ugyanakkor nyáron nem kopnak olyan intenzíven, mint a téli abroncsok, és melegben jobb az úttartása, stabilitása a kocsinak a négyévszakossal, mint a fennhagyott télivel.
Ha tehát:
-télen keveset autózik,
-nem muszáj autóba ülnie, ha nagyon havas, jeges az út,
-alig mozdul ki a városból autójával,
-nem megy a hegyekbe télen,
-éves szinten nem autózik pár ezer kilométernél többet,
-kis teljesítményű autóval, óvatosan közlekedik,
-óvatos, figyelmes, tudatos, járműve képességeivel tisztában lévő sofőr;
akkor alighanem jobban jár egy garnitúra négyévszakossal, mint egy szett nyárival és egy szett télivel autójához. Ha viszont a fenti pontok bármelyike is ellentétes az Ön autóhasználati szokásaival, jobban jár és biztonságosabban, felelősebben jár el, ha télen téli, nyáron nyári abroncsokkal jár.
Négyévszakos abroncs gumikeveréke, mintázata egyaránt alkalmas a téli, nyári, száraz, nedves úton való autózásra – de télen rosszabb, mint a téli, nyáron rosszabb, mint a nyári. A gumiteszteken nagyon kevés ilyen abroncsnak sikerül bekerülni az “Ajánlott” kategóriába, általában közepes eredményekkel szoktak végezni, bizonyos helyzetekben (jégen, havon, száraz úton) kifejezetten gyenge teljesítménnyel.
Forrás:http://www.vezess.hu/